IDENTITATEA VIZUALA a organizatiei

management_consultanta Acest aspect joaca un rol important    in modul in care o organizatie se  prezinta atat in plan intern cat si extern. In termeni generali, o Identitate Corporativa Vizuala comunica valorile si obiectivele unei organizatii.

Servicii de consultanta pentru crearea Identitatii Corporative

Un demers de marketing nu poate exista fara piesa centrala numita Identitate Corporativa.

Atunci cand cea din urma nu este definita inca noi putem oferi servicii de consultanta in vederea conturarii unei identitati.

Serviciile noastre vizeaza in mod special forma mai comuna a identitatii corporative si anume Identitatea Corporativa Vizuala.

Identitatea Corporativa privita ca “personalitatea” sau imaginea publica a compamiei este proiectata pentru a facilita atingerea obiectivelor de afaceri si comunicare. Acesta este, de obicei vizibil manifestat prin branding si utilizarea marcilor comerciale.

Identitatea Corporativa se concretizeaza atunci cand există o asa numita cultura organizationala proprie companiei care se manifestă printr-o cultură corporatistă distincta – personalitatea companiei.

Identitatea organizationala sau corporativa ajuta organizatiile sa raspunda la intrebări de genul “Cine suntem?” si “Unde mergem?”. Parte a acestei identitati, in cele mai multe cazuri cea mai importanta parte, este Identitatea Vizuala care printre altele permite consumatorilor sa se regaseasca intr-un grup/comunitate ce impartaseste aceleasi valori si sa identifice ca apartenenti ai acelui grup.

Servicii de Realizare al Manualului de Identitate Corporativa

In general, Identitatea Corporativa se rezuma la numele companiei, logo-ul (sigla/emblema), si un set de reguli care guverneaza modul in care identitatea este aplicata: paletele aprobate de culori, fonturi, aspecte de pagina si alte metode de mentinere a continuitatii vizuale si recunoasterea marcii in toate manifestările fizice ale brandului. Aceste linii directoare sunt de obicei formulate intr-un asa numit Manual de Identitate Corporativa.

Servicii de Management al Identitatii Corporative Vizuale

Managementul Identitatii Vizuale, sau Brand Management-ul, implica un plan de intretinere, de evaluare si dezvoltare a unei Identitati Vizuale Corporative, precum si instrumente asociate si de sprijin si monitorizare anticipand evolutiile atat în ​​interiorul cat si in afara organizatiei, si implicarea salariatilor in aplicarea acesteia, cu obiectivul de a contribui a stimula angajatii sa se identifice cu marca/brand-ul si sa-l aprecieze, precum si a castiga apreciere in afara organizatiei.

O atentie speciala este acordata Identitatii Vizuale in perioade de schimbari organizationale. Odata ce o noua identitate corporativa este pusa in aplicare, atentia asupra unor chestiuni legate de Identitatea Vizuala tinde sa scada. Cu toate acestea, Identitatea Vizuala trebuie sa fie gestionata pe o bază structurala, care urmeaza sa fie internalizate de catre angajati si sa se armonizeze cu viitoarele evolutii a organizatiei.

 

Publicitatea cu efect nu trebuie sa fie neaparat scumpa. Serviciile oferite de noi au ca obiectiv obtinerea unui efect maxim raportat la bugetul alocat.

 

SEARCH ENGINE OPTIMIZATION

planificare_strategica_consultanta Una din modalitatile cele mai ieftine  si accesibile de promovare online    este SEO – optimizarea pentru motoarele de cautare.

Acest proces influenteaza vizibilitatea paginii web pe motoarele de cautare avand ca scop plasarea cat mai in fata in rezultatele cautarii dupa expresii cheie anume alese.

Este un serviciu ce se desfasoara pe o perioada relativ lunga de timp, daca vorbim de plan national(google.ro) atunci perioada minima este 5 luni, pe plan local sau regional este de 3 luni.

Pe plan international acest proces poate dura mai mult functie de cat de mare este concurenta pe expresiile cheie alese.

Pentru moment se poate face optimizare pentru:

  • google.ro – limba romana
  • google.it – limba italiana
  • google.com – limba engleza
  • google.es – limba spaniola
  • google.de – limba germana
  • google.fr – limba franceza

Daca bugetul o permite si sunteti determinati sa construiti o prezenta durabila si semnificativa pe internet atunci puteti opta si pentru:

* SEM

Search Engine Marketing – forma de publicitate platita pe motoarele de cautare care de obicei implica plata pe click

* SMM

Social Media Marketing – implica folosirea retelelor de socializare ca instrument de comunicare si promovare

 

Obiectivul nostru este sa creem produse si   servicii pentru a face economie de timp si resurse lasand mai mult pentru eficienta si creativitate.

 

WEB design

select Toti cei care lucreaza pe calculator s-au  lovit la un moment dat de problema  utilizarii unei aplicatii software. Multe dintre  aplicatii software existente, in pofida  faptului ca sunt complexe si complete ridica  probleme de utilizare datorita modului greoi si neintuitiv de comunicare cu utilizatorul.

Noi ne-am propus ca solutiile software pe care le oferim sa rezolve exact aceasta problema si anume sa facem comunicarea intre utlizator si aplicatie sa fie intuitiva, usoara si sa nu solicite timp sau cunostinte specializate.

PAGINILE WEB REALIZATE DE NOI SUNT: 
  • MOBILE FRIENDLY

Paginile web functioneaza conform criteriilor impuse de GOOGLE pentru accesarea lor de pe dispozitivele mobile.
Aceasta face ca pagine web realizata de noi sa poata fi accesata si folosita de pe telefoane smart si tablete fara probleme.

  • SEO FRIENDLY

Inseamna o sansa mai mare de propagare in listele de rezultate atunci cand se face o cautare folosind motoarele de cautare pe internet.

CARACTERISTICI GENERALE ALE APLICATIILOR WEB DEZVOLTATE DE NOI

Toate produsele noastre, fie ca e vorba de un site web sau o aplicatie online dedicata, sunt realizate cu un singur scop: minimizarea costurilor, economisirea timpului, micsorarea efortului si nu in ultimul rand succesul afacerii dumneavoastra.

  • au o interfata de administrare a continutul site-ului care este accesibila doar avand parola si nume utilizator, acest lucru va permite schimbarea continutului site-ului in timp real fara sa fie necesare cunostinte de programare, grafica sau webdesign,
  • informatiile sunt tinute in baze de date sau pe server lucru care permite dezvoltarea de motoare de cautare sau orice alti algoritmi de filtrare si calcul necesare functionarii site-ului,
  • poate fi implementata o tehnologie de sincronizare a bazelor de date dintre mai multe puncte de lucru sau site-uri,
  • pot fi emise facturi proforme sau comenzi pe baza formularelor de achizitie din site,
  • permit transferul de fisiere bidirectional acolo unde este cazul,
  • asigura un mediu de comunicare flexibil si pot asigura suportul necesar platii electronice,
  • permit adaugarea de noi pagini si articole din interfata de administrare,
  • permit dezvoltarea unui sistem propriu de mesagerie text, audio sau video,
  • ofera suport pentru stocare fisiere multimedia,
  • permit administrarea diferentiata a drepturior de acces la informatiile stocate in bazele de date